نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 3 ) از سیاست گذاری برای بازیکنان جوان تا فروش 10 میلیونی

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 3 ) از سیاست گذاری برای بازیکنان جوان تا فروش 10 میلیونی

فصل نقل و انتقالات تابستانی از راه رسید و تعداد زیادی از هواداران یووه در ایران به دنبال جدید ترین خبرها در این رابطه هستند. از امروز با آخرین اخبار و انتقالات باشگاه یوونتوس در خدمت شما هستیم.

 

ان زونزی:

 

ستاره ی تیم سویا یکی از بازیکنان مورد علاقه ی الگری می باشد و سرمربی یووه تاکید زیادی بر روی نام او دارد. سران سویا برای فروش بازیکن خود 30 میلیون یورو طلب کرده اند و یووه تصمیم دارد قیمت این بازیکن را به 22 میلیون یورو کاهش دهد.

 

مدیر برنامه های کیتا:

 

توافق با میلان از طرف ما نبوده و هماهنگی در این رابطه با من نشده است. ما هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ایم ولی می دانیم که یووه هم به کیتا علاقه مند است.

 

برناردسکی:

 

رسانه های ایتالیایی امروز مدعی شدند که باشگاه اینتر با مدیر برنامه های برناردسکی به توافق دست پیدا کرده و حالا تصمیم دارند به سراغ سران ویولا بروند. این خبر در حالی مننشر شده که یووه یکی از مشتریان این بازیکن بوده و مدیران یووه دو جلسه با مدیر برنامه های او برگزار کرده اند.

 

نتو:

 

یوونتوسی ها مدعی شدند که با فروش نتو به مبلغ 10 میلیون یورو موافقت خواهند کرد و تیم هایی که خواهان خرید او هستند، می توانند پیشنهادات خود را ارائه کنند.

 

لیمنا:

 

توتو ساعاتی پیش اعلام کرد که تیم های آرسنال و والنسیا به صورت رسمی خواهان خرید لمینا شده اند و یووه در انتظار جلسه با مدیر برنامه های این بازیکن می باشد.

 

جوانان یوونتوس:

 

مدیران یوونتوس به زودی جلسه ی مهمی را برای تصمیم گیری در رابطه با وضعیت بازیکنان جوان خود ترتیب خواهند داد. یوونتوس از بازیکنان جوان زیادی سود می برد که بخش مهمی از این بازیکنان در تیم های دیگر به صورت قرضی بازی می کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: